Έφυγε το ΘΑΣΟΣ IV για Καζαμπλάνκα - Μαρόκο 12.4.10 Σήμερα στις 15:50 απέπλευσε από τον Λιμένα Θάσου το "ΘΑΣΟΣ IV" ρυμουλκούμενο για Πάτρα και από εκεί θα συνεχίσει το ταξίδι του για Καζαμπλάνκα - Μαρόκο.Καλότυχο και καλοτάξιδο να είναι πάντα !(φωτό diktiakos) Teilen Link abrufen Facebook X Pinterest E-Mail Andere Apps Labels ferry boat ακτοπλοΐα Θάσος Teilen Link abrufen Facebook X Pinterest E-Mail Andere Apps