Direkt zum Hauptbereich

Καλή Σαρακοστή

Λίγο νωρίτερα οι ευχές  μου για το τριήμερο αλλά θα απουσιάζω και εγώ το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας. Σας εύχομαι λοιπόν να περάσετε όλοι καλά και να αφήσετε για λίγο τις σκοτούρες σας στην άκρη.

Την Καθαρά Δευτέρα τα δρομολόγια θα γίνουν κανονικά όπως βλέπετε στους πίνακες δεξιά σας. Δεν θα υπάρχουν αλλαγές. Ο καιρός απ' ότι έριξα μια ματιά στο meteo.gr θα είναι καλός και πιστεύω να γίνουν κανονικά τα δρομολόγια χωρίς προβλήματα. 

Σας εύχομαι Καλή Σαρακοστή , καλό τριήμερο πάντα με υγεία.


Πρόγνωση καιρού εδώ







Πληροφορίες & Επικοινωνία